the most EMBARRASSING DATING SHOW on the INTERNET. 🤢💔

28 мај 2020
670 920 Приказа

Merch Store: bit.ly/3arCuVb
After our uncomfortable big no neck ed experience with TLC's 90 day fiance show where rose and ed broke up and ended their relationship, we look at the cringiest most awkward dating show aftern the internet TLC's Love at first kiss that will hopefully end up like ed and rose's break up.
SUBSCRIBE IF YOU'RE A LLAMA RIDER: bit.ly/2bSdjlw
DON'T MISS THESE VIDEOS: bit.ly/2NbtJ6c


I hope you enjoyed today's video! If you did then please do give it a thumbs up! :D Lets try to get this video to 1500 likes! :D
==========
If you're new and this is your first time watching me, I'm very glad that you've finally met my face :) As you can see, i am yet another baked potato stain on your laptop screen, second to the stain you spilled because chu a lil' nasty child. ANYWAY! BE SURE TO HIT THE SUBSCRIBE BUTTON! :) JOIN THE REBALLION!

~~~~~~~~Talk to me on~~~~~~~~

Instagram: instagram.com/rebal_official/
(@Rebal_Official)

Twitter: twitter.com/Rebal_Da
(@Rebal_Da)

YouNow: www.younow.com/RebalD
(@RebalD)

Коментара
  • Merch Store: bit.ly/3arCuVb *are you romantic?* i hope not as much as finger seduction boy lmao

    Rebal DRebal DПре 6 месеци
    • I like the way you react😂

      Elen DzhynElen DzhynПре дан
    • That was so weird.

      Chey FrancisChey FrancisПре месец
    • 👀👄👀

      That one BiachThat one BiachПре 2 месеца
    • Iam so romantic😅😂😂😂

      nursing classnursing classПре 2 месеца
    • He was creepy af 😂

      NayfairyNayfairyПре 2 месеца
  • You do NOT ask someone how many people they’ve slept with on a first date, let alone say “I can take it back” no you can’t, you already said it. 🤦🏻‍♀️

    AD0GSW0RLDAD0GSW0RLDПре дан
  • The gratitude salt thing was hardcore cringe

    AD0GSW0RLDAD0GSW0RLDПре дан
  • omg but jokes aside, the girl wearing the silky looking red dress is so beautiful

    meishii watches animemeishii watches animeПре дан
  • That first girl is a BITCH Also.. was I the only one questioning why there are cameras in the bathroom? Like what about everyone else there?

    InterestingProfileName_776InterestingProfileName_776Пре дан
  • why cant i take my eyes of rebals hairXD

    Jackson WangJackson WangПре дан
  • Never cut that majestic, shiny, bouncy mane that crowns your head Rebal. Ignore every patricia out that who says you need to cut your hair because really, your head, your rules. 💕

    Sandy _SkaizSandy _SkaizПре 2 дана
  • The girls not salty, she's sour

    b no oneb no oneПре 2 дана
  • Bro he’s the sweetest guy she’s awfulll wth is up with this chick

    Fidè VFidè VПре 2 дана
  • How do you know that how my dating and whole life is 😭😭😭😭😭😭 i am sorry ok. I just like to work and money better 💵💰

    Alesya QueenOfBoredomAlesya QueenOfBoredomПре 2 дана
  • How to bitch slap that first girl on the internet?

    Krissy TuanKrissy TuanПре 2 дана
  • I cant watch this video like I would love to but this is really unconfortable im sorry i have to leave ahre

    Sofía Becerra CalviñoSofía Becerra CalviñoПре 3 дана
  • Americans these days... smh. I’m just here in my bed aLoNe. Ain’t got time for relationships 🤤

    Hannah WindlerHannah WindlerПре 3 дана
  • first man is genuinely handsome, i hope he meets someone who will appreciate him n his turtlenecks.

    ana k/ana k/Пре 3 дана
  • This video is motivation lmfao

    Stephanie De la torreStephanie De la torreПре 4 дана
  • what's wrong with her eyeliner??🤣

    Jona ReyesJona ReyesПре 4 дана
  • That man looked 70+, not 51. Lmao. I mean, he had grey hair, a receding hairline, and had visible wrinkles. He must be living an illusion if he believes he looks 51 or younger. And I'm not even saying this to be rude - he genuinely looks old for his age.

    HaruyoshiHaruyoshiПре 4 дана
  • The girl that got asked how many dudes she slept with, does she have padding on in the bathroom scene?? Hey proportions are weird looking

    Like a thief In the nightLike a thief In the nightПре 5 дана
  • Rebal D: *clap* hahaha

    Zoe HernandezZoe HernandezПре 5 дана
  • What's the name of this reality show?

    charlie rcharlie rПре 5 дана
  • sorry i just skiped 99% of this video i cant even look at this eeeeeeeeeeeewwww

    christian saleschristian salesПре 5 дана
  • i started watching his videos today and i already like him and his reactions man am literally lmao 😂😂😂😂😂

    social addictsocial addictПре 5 дана
  • yall remember when Rebal would roast ppl for havin mullets, like in the damaged hair tik tok trend vid seems a lil hyprocritical

    Riley TawneyRiley TawneyПре 6 дана
  • What's wrong with turtle necks? Smh she was just rude.

    b oOb oOПре 6 дана
  • I feel bad for the last girl😂💞💞

    よしろよしろПре 6 дана
  • Girl: hIs TuRtLe NecK iS bAd Me: Girl, why Is your eyeliner- At the same time, Rebal: Girl, that eyeliner, come on. Me: *going nuts because him and I was legit on the same page for a second*

    Melodi MerrittMelodi MerrittПре 7 дана
  • I'm gnna fail my exams just bcz of rebal! Can't stop watching u boy!!! 😑

    Debalina DeyDebalina DeyПре 7 дана
  • i wish her IQ was as high as her eyeliner

    jasminejasmineПре 7 дана
  • Rebels videos always teaches me that being single is better than meeting those freaks.

    The JokerThe JokerПре 7 дана
  • The first girl deserves that duchey, cocky guy in the second date. I would love for him to roast her. And for him to talk about himself the whole time and not let her get a word in.

    Sara AguerriaSara AguerriaПре 7 дана
  • Bruh when that kazoo came on I LOST IT 🤣🤣💀💀

    Maia HildenMaia HildenПре 7 дана
  • That last girl is cute tho... I don't get it. Why do people think it's ok to use someone like that?

    The Impossible GirlThe Impossible GirlПре 8 дана
  • This show HAS to be scripted

    JulijaJulijaПре 8 дана
  • im crying 🤣🤣🤣

    Jana ŠolmanJana ŠolmanПре 8 дана
  • With the 3 or 4th couple the bartender was just in the back like “:D”

    Hi it’s meHi it’s meПре 8 дана
  • HOW MANY BOYS HAVE YOU SLEPT WITH sooooo fucking rude

    Court PaigeCourt PaigeПре 8 дана
  • First girl is from hell

    Court PaigeCourt PaigeПре 8 дана
  • They both look the same age like the two people near the end who does this girl think she's fooling.

    Chantia WhissellChantia WhissellПре 9 дана
  • As a girl i feel uncomfortable

    Dulcineia PereiraDulcineia PereiraПре 9 дана
  • rebal: your love life is an embarressment. me: what lovelife? Whats a lovelife? what-wai-WhAtS a LoVeLiFe?!

    lea marinalea marinaПре 9 дана
  • Why do British girls are always orange like baybs pick another colour maybe green? , ugh if you are pale stay pale

    Kelly DgedgeKelly DgedgeПре 9 дана
  • This is what makes me feel great to be single Like if you agree

    SirenGachaGamingSirenGachaGamingПре 9 дана
  • She complaining about picking the wrong people when she picked the eyeliner wing.

    Aniyah EdwardsAniyah EdwardsПре 9 дана
  • Damn, the bartender had to endure all of this...

    Levi WalkerLevi WalkerПре 10 дана
  • My dogs name is Dino

    AlphaFemale1st _AlphaFemale1st _Пре 10 дана
  • I was about to stick a knife in my eyes

    Marian MuresanMarian MuresanПре 10 дана
  • Red rose dude was fucking weird like WTF

    Park JiminPark JiminПре 10 дана
  • The first one though :(( The guy try his best . The girl tho . The Girl Is pissing me off

    Lightninqe_Lightninqe_Пре 10 дана
  • Watching your videos, you are like the best friend I never knew I needed, I laugh the entire time. Never stop uploading videos please!!!!

    Secrets KeptSecrets KeptПре 10 дана
  • Sorry to everyone reading but I ain’t single like any of y’all hun u-u *I’m in a relationship with myself, cuz I’ll never be one with someone else TvT*

    Love YourselfLove YourselfПре 11 дана
  • Im 11

    Anastasija PaunovicAnastasija PaunovicПре 11 дана
    • Cool

      Love YourselfLove YourselfПре 11 дана
  • *If some of these dates went well and their children saw this. all I can say is uh...* a

    Scar AnimationsScar AnimationsПре 11 дана
  • Rose dude going through all the dating shows, MAFS Australia and this, he's really trying it all.

    Lorena BrennanLorena BrennanПре 11 дана
  • Narcissistic eyeliner woman be like: "Why do I always pick the wrong guys" Bruh the reason you never stay in a relationship is because of you get outta here with that damn attitude

    DeathBunnixDeathBunnixПре 11 дана
  • I never really comment anywhere but I was so fucking grossed out with the whole finger and knee dynamic that I am floating in my imaginary puke. Eww! So fucking eww!

    Wild childWild childПре 11 дана
    • Agreed

      That OneThat OneПре 11 дана
  • I like it when Rebal acts like he's getting bloodbend

    Khot DeanothorKhot DeanothorПре 11 дана
  • Frankie is horrendous in the face I’m surprised

    Serena KSerena KПре 12 дана
  • 2:23 but it’s insanely insensitive Rebal 🥲

    Serena KSerena KПре 12 дана
  • I’m surprised the first dude didn’t just up and walked out.

    Ira MorsNoxIra MorsNoxПре 13 дана
  • Where do these shows find so many people that can not interact naturally with each other, it’s fascinating

    Lilly ClaireLilly ClaireПре 13 дана
  • Turtlenecks are so hot tho? Like most of my clothes include turtlenecks, they’re really elegant and classy.

    JinxJinxПре 13 дана
  • Bruh girls eyeliner almost touching her eyebrows lmao.

    JinxJinxПре 13 дана
  • 5:12 I feel so bad for him he seems so sweet 😭

    Lucy 1Lucy 1Пре 13 дана
  • rebal really looking like he belongs in grease, i can really imagine him singing grease lightening

    Aisha RamzanAisha RamzanПре 15 дана
  • That first date actually hurt to watch. She’s so rude and mean. The guy was so nice too. Ok so the turtle neck was ugly. Joke about it with him. Have a fun time. I’d rather laugh even if I’m not really into the person than make them feel shitty. Being nice is way easier than being a total b word. You’ll enjoy life more. I felt so bad for the guy but I felt bad for her too she must be such a miserable person.

    Starsia EveStarsia EveПре 15 дана
  • The first girl is so toxic bruh🤣 and she’s saying she’s the best girlfriend. Srsly the first guy deserves so much better than a girl who can’t even do her makeup 😂😂😂

    Heather LovesPinkHeather LovesPinkПре 15 дана
  • The girl:”Something something turtle neck” *me who is wearing a turtle neck and was also wearing one yesterday* Me:I-

    Fire Phoenix SteamFire Phoenix SteamПре 16 дана
  • 2:28 that's the mom look 😳😬

    TwoFacedJokerTwoFacedJokerПре 16 дана
  • I bet the guy with the rose Watched a troom troom video and went with it

    Grinelys CruzGrinelys CruzПре 17 дана
  • wait what is this show called? lol you never even mentioned it

    strawberry milk teastrawberry milk teaПре 17 дана
  • 22:22 wtf. he looks old af. he literally looks 80 years old ewwwww she’s way out of his league and she looks way younger than him sheesh

    strawberry milk teastrawberry milk teaПре 17 дана
  • Out of all these dating shows I think watching this woman could be the hardest omg -you see I obviously said that about the 1st one

    chimi wchimi wПре 17 дана
  • The dancing one was SO painful to watch

    Katelyn LewisKatelyn LewisПре 17 дана
  • Rebal if you run out of first Date footage id recommend watching the Irish version. Exact same show👌👌👌 top entertainment 💫

    Dagmara Maria DobkowskaDagmara Maria DobkowskaПре 19 дана
  • Me being responlible young adult Also me every single time I've heard a fart noise: teeHehEheHehEhEee

    Gabriela WojtanowiczGabriela WojtanowiczПре 19 дана
  • His laughing is soooo cute 😍❤️...I am addicted 😍😍😍😍😘

    시띠크술피야시띠크술피야Пре 19 дана
  • Okay i'm against violence but i really wanna slap the sh*** out of the first bit** on the video 🤬🤬🤬😤

    ghada dadaghada dadaПре 20 дана
  • Fart noises 🤣🤣🤣🤣🤣

    ekachai laoyaekachai laoyaПре 21 дан
  • If i was the guy I would double roast the hell out of her and she would leave crying 😂😂😂😂😂😂😂

    Fat imaFat imaПре 22 дана
  • i love how he doesn't do thirst traps on his channel. Pure personality. So proud. I probably sound weird but idc this is definitely my favorite channel now.

    Kayla MyahhhKayla MyahhhПре 22 дана
  • Literally just found you out today and i have been watching you all dayyyy. I literally noticed right from the beginning how funny you are. Then I saw the gram and i died. LITERALLY HOT AND FUNNY I´M DYING. I never pictured you with abs but still thought you were def cute. The body caught me off guard. But your personality outshines everything :))))

    Kayla MyahhhKayla MyahhhПре 22 дана
  • Her telling her date she hates his turtleneck Me: should we tell her about her eyeliner?

    Sophie GhaffariSophie GhaffariПре 23 дана
  • How does one date Rebal from another country - 5 points

    Nicki YNicki YПре 23 дана
  • i would just dance myself out of that date

    Katlo ketlogetsweKatlo ketlogetsweПре 24 дана
  • The mullet boi the mullet 😂 this video just made my day😂

    JiminchieJiminchieПре 24 дана
  • That my NAMEE ITS JASMINE

    Raven LoveRaven LoveПре 25 дана
  • She says she is a great girlfriend but she's single... Great girlfriend to who baby girl?

    Khumo MbakiKhumo MbakiПре 25 дана
  • Imagine Rebal is your boyfriend ❤️❤️

    Mariame Montero GabeMariame Montero GabeПре 28 дана
  • I fucking love you, man :)))

    Lavinia IfrimLavinia IfrimПре 29 дана
  • & here I am at 5:30AM going to sleep because I've been binge watching your videos 😭❤

    Subliminal XØSubliminal XØПре 29 дана
  • you guys I CAN NOT with the forth guy and his "seduction" I almost threw up ngl ewwwww!!

    Mathilda BjörkanderMathilda BjörkanderПре месец
  • Ugh second time seeing this 4th dude still looks like a medieval era farmer

    Maje JemMaje JemПре месец
  • I saw the part with the guy getting out with his red sweater and then looking at himself in the mirror... I was like: oh hi Gaston

    Cozy Reader's PackCozy Reader's PackПре месец
  • These bad tv shows make me feel 2nd hand embarrassment to the point of wanting to run into a wall just to get out of it..🤣🤣but I can't stop watching cuz of rebal now I'm binge watching

    a_A dextera_A dexterПре месец
  • Dear first girl, you don't keep picking the wrong people, you *are* the wrong people.

    Yes I Stuff My Bra With AnxietyYes I Stuff My Bra With AnxietyПре месец
  • 0:09 Nah , not today~ Only my fandom mates can understand!

    junx koOkjunx koOkПре месец
  • Honestly met so many of those dodgy dudes thanks for not contributing

    Adler BrookeAdler BrookeПре месец
  • The sounds in the background are everything topped with his face expressions😂

    Jacqueline MusanaJacqueline MusanaПре месец
  • The first guy is so patience and kind

    Sudheer .B.KSudheer .B.KПре месец
  • "I'm a great girlfriend", that girl was straight up a rude b*tch. Turtlenecks are so sophisticated, so basically her taste is tacky, it definitely explains that boomerang eyeliner.

    Glam BunniGlam BunniПре месец
RSworld